حمل بار از ترکیه

بهترین شرکت حمل بار و فریت

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

حمل بار از ترکیه


هزینه ارسال بار به ترکیه یا هر کشور خارجی دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه لیست شده اند. اگر شما قصد اسباب ‌کشی به کشور ترکیه را دارید باید کالاها و وسایل خود را طوری بسته بندی کنید که در جابه جایی و انتقال دچار مشکل و آسیب نشود. خدمات بسته بندی ایمن وسایل توسط شرکت های خدمات باربری ارائه می شود اما ممکن است هزینه های آن بالا باشد. بنابراین اگر خودتان بسته بندی اصولی کالا ها و وسایلتان را انجام دهید به صرفه ‌تر و مطمئن ‌تر خواهد بود. هنگام بسته بندی نمی‌توانید درون وسایل خود هیچ‌گونه مواد غذایی و خوراکی، دارو، مخدر داشته باشید. در این کشور حضور داشته باشید تا بتوانید وسایل خود را تحویل بگیرید.

حمل زمینی از ترکیه توسط باربری آنی بار از سراسر کشور به تمام شهرهای ترکیه انجام میشود. تعهد ما ارسال بار منزل شما با بهترین قیمت و با بهترین امکانات میباشد. برای سرویس‌های تجاری یا همان کارگو، جابه‌جایی هوایی اغلب با هواپیماهای ویژه این کار صورت می‌گیرد. هواپیماهای باری بزرگ ازجمله آنتونوف و ایلیوشین برای این کارها ساخته‌شده‌اند. شما باید قبل از بسته‌بندی تعداد وسایل را لیست کنید و همراه با جزئیات بنویسید. اگر ارزش وسایل شما بیشتر از این است می‌توانید از بیمه‌های خصوصی استفاده کنید.

در وزن های پایین قیمت ایرلاین ها با وزن های بالاتر متفاوت است. فریت بار مسافری به استانبول ترکیه یکی از خدمات شرکت آریان آسمان میباشد.استانبول پنجمین شهر بزرگ دنیا و بزرگترین شهر ترکیه است. این شهر توریستی در دو قاره ی آسیا و اروپا واقع شده و شهر مهاجرپذیر ترکیه بشمار میرود. از اینرو بسیاری از مسافران و مهاجران به این شهر نیاز مبرم به حمل هوایی و زمینی بار خود به این شهر را دارند.

مسافران و مهاجران هیچ منعی برای ارسال لوازم و وسایل شخصی و خرده بار مستعمل منزل خود به کشور ترکیه ندارند. شما میتوانید با خیالی آسوده ، تمام وسایل شخصی و لوازم منزل خود را، تحت عنوان یا لوازم مستعمل شخصی (خرده بار شخصی) به تمام شهرهای ترکیه ارسال کنید. ارسال بار فریت به تمام شهرهای ترکیه آزاد بوده با اخذ مبلغ ناچیزی در مقصد ، بدون هیچگونه عوارض گمرکی انجام میشود.

یادگیری زبان ترکی استانبولی سخت است؟

ترکی یک زبان متفاوت است. برای شما به عنوان یک فارسی زبان یادگیری زبان فرانسه یا آلمانی راحت تر خواهد بود.

اما اگر می خواهید در کاپادوکیا بگردید یا از ایاصوفیه دیدن کنید یا با مردم بومی مکالمه داشته اشید، باید زبان ترکی را یاد بگیرید.

در واقع، یادگیری ترکی استانبولی نه تنها امکان تعامل با ترکها بلکه امکان آشنایی با سایر زبان های ترکی مانند آذربایجانی و ترکمنی را نیز فراهم می کند. در واقع، اگر بتوانید به ترکی صحبت کنید، احتمالا می توانید با مردم آذربایجان یا ترکمنستان نیز ارتباط برقرار کنید.

در یادگیری این زبان باید به سه مورد زیر که ممکن است به نفع شما باشند توجه داشته باشید:

  • ترکی از الفبای لاتین استفاده می کند
  • ترکی یک زبان کاملا آوایی است
  • زبان ترکی بسیار منظم است و استثنائات بسیار کمی دارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.